Årets kundemåling
Bankens årlige kundemåling står for døren. Har du fått e-post?
I MelhusBanken er vi opptatt av å videreutvikle bankens tjenester i tråd med våre kunders ønsker og behov. Bankens årlige kundemåling står for døren, og vi ønsker å høre dine meninger.
Vi publiserer denne informasjonen for å opplyse om at dersom du mottar epost fra Kantar/Norsk Gallup, så er det altså snakk om vår kundeundersøkelse, og ikke svindel.
Når skjer kundemålingen?
Undersøkelsen gjennomføres i perioden 12. til 30. september.
Hvordan deltar du?
Undersøkelsen gjennomføres i samarbeid med Kantar/Norsk Gallup, og en rekke av våre kunder er trukket ut til å motta en e-postinvitasjon fra følgende avsender-id: Kantar (survey@norskgallup.no). Besvarelsen tar 8-10 minutter.
Vi setter stor pris på om du tar deg tid til å hjelpe oss med å bli bedre. Sammen bygger vi en bedre bank for deg og din virksomhet.